سیاسی

پس از هشدار سپاه، سه نفتکش که از طریق کریدور جنوبی از تنگه هرمز عبور می‌کردند، در حال دور زدن و بازگشت به خلیج فارس هستند

پس از هشدار سپاه، سه نفتکش که از طریق کریدور جنوبی از تنگه هرمز عبور می‌کردند، در حال دور زدن و بازگشت به خلیج فارس هستند
۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۱۱:۱۴
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

♦️پس از هشدار سپاه، سه نفتکش که از طریق کریدور جنوبی از تنگه هرمز عبور می‌کردند، در حال دور زدن و بازگشت به خلیج فارس هستند