🔹ارتش آمریکا در حال بررسی بازسازی پایگاه آسیبدیده در بحرین، کاهش حضور در کویت و عربستان و انتقال نیروها به پایگاههای دورتر از برد موشکها و پهپادهای ایران است.
🔹به گفته مقامات آمریکایی، احتمال دارد برخی از ساختمانها بازسازی نشوند.
🔹مراکز فرماندهی و کنترل ممکن است به زیرزمین منتقل شوند و سایر قابلیتهای نظامیاحتمالاً به طور گستردهتر در سراسر منطقه پراکنده خواهند شد.
🔹اسرائیل یکی از مکانهای مورد نظر برای ایجاد یک پایگاه جدید است.
سیاسی
وال استریت ژورنال: پنتاگون در حال بررسی انتقال نیروها به پایگاههای دورتر از برد موشکها و پهپادهای ایران است
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۲۵
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
اکسیوس، به نقل از مقامات اسرائیلی و لبنانی: ما انتظار داریم امروز اعلام توافق چارچوبی بین اسرائیل و لبنان صورت گیرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
وزیر خارجه کانادا: در حال حاضر طرحی برای بازگشایی سفارت در ایران یا ونزوئلا نداریم
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
سپاه پاسداران: ادعای مقامهای آمریکایی درباره ایجاد خط تماس مستقیم با ایران درباره تنگه هرمز، کذب محض است
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
واکنش وزیر ارشاد به اظهارات دبیرکل حزبالله درباره توافق
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید