سیاسی

رژیم صهیونیستی بار دیگر آتش‌بس لبنان را نقض کرد

۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۴
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

*
🔹یدیعوت آحارانوت به نقل از ارتش اسرائیل خبر داد که رژیم صهیونیستی امروز برای دومین بار آتش‌بس را نقض کرده است.
🔹طبق این گزارش، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که نظامیان صهیونیست اقدام به تیراندازی علیه یک بولدوزر و یک موتورسیکلت در ارتفاعات علی الطاهر کرده‌اند.
🔸ساعتی پیش ارتش اشغالگر از نقض مجدد آتش‌بس و تیراندازی در جنوب لبنان خبر داده بود.