*
🔹یدیعوت آحارانوت به نقل از ارتش اسرائیل خبر داد که رژیم صهیونیستی امروز برای دومین بار آتشبس را نقض کرده است.
🔹طبق این گزارش، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد که نظامیان صهیونیست اقدام به تیراندازی علیه یک بولدوزر و یک موتورسیکلت در ارتفاعات علی الطاهر کردهاند.
🔸ساعتی پیش ارتش اشغالگر از نقض مجدد آتشبس و تیراندازی در جنوب لبنان خبر داده بود.
سیاسی
رژیم صهیونیستی بار دیگر آتشبس لبنان را نقض کرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۱۴:۱۴
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
بقایی: اظهارات ضدونقیض مقامات آمریکایی درباره یادداشت تفاهم خاتمه جنگ تحمیلی، کمکی به کاهش بدگمانی متراکم ایرانیان نسبت به آمریکا نخواهد کرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید
‼ اولین روز مذاکرات اسرائیل و لبنان در واشنگتن بدون پیشرفت به پایان رسید/ آکسیوس
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید
ادعای ترامپ در مصاحبه با فاکسنیوز
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید
نتیجه مذاکرات تا اینجا
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید