▪️روزنامه عبری یدیعوت آحارانوت نوشت:
«در خصوص دستاوردهایی که بلافاصله پس از عملیات «پیکانهای شمال» به دست آمد، تا حدی فرسایش ایجاد شده است. ارتش اسرائیل اکنون عملاً در عمق بیشتری از خاک لبنان حضور و تسلط دارد، اما در پی حملات مداوم حزبالله آزادی عمل گستردهای را که در تمام دوره گذشته از آن برخوردار بود، از دست داده است.»
سیاسی
یدیعوت احارانوت: حملات حزبالله آزادی عمل را از ارتش اسرائیل گرفته است
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۲
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
خبرنگار: شما گفتید که ایران آتشبس را نقض کرد. آیا آنها با عواقبی روبرو خواهند شد؟
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
ترامپ: از شلیک روز گذشته ایران به سمت یک کشتی در تنگه هرمز رضایت ندارم/ به زودی از پاسخ ما مطلع خواهید شد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
‼‼مارک لوین: امارات به اطرافش نگاه کرده و به این نتیجه رسیده که ایران جایی نمیرود و کشور ما آمریکا هم دیگر قصد هیچ اقدام نظامی جدیای ندارد، برای همین دارد به ایران نزدیکتر میشود و با آن مدارا می
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
‼نتانیاهو: اسرائیل تا زمان خلع سلاح حزبالله در کمربند امنیتی باقی خواهد ماند/ توافق چارچوبی ضربهای به ایران است که میخواست خروج یکجانبهای را بر ما از جنوب لبنان تحمیل کند
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید