🔹چو هیون وزیر امور خارجه کره جنوبی صبح امروز جمعه در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در خصوص آخرین تحولات منطقه ای و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفتوگو و رایزنی کرد.
🔹وزیر خارجه کره جنوبی در این تماس تلفنی با ضمن استقبال از تفاهم ایران و امریکا برحمایت کشورش از روندهای دیپلماتیک با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه غرب آسیا و امنیت کشتیرانی ایمن تاکید کرد.
🔹وزیر امور خارجه کشورمان نیز همتای کره ای خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات مورد توافق و رایزنیهای انجامشده در این چارچوب قرار داد.
🔹وزرای خارجه دو کشور همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه،منطقهای و بینالمللی، بر ضرورت تداوم رایزنیهای سیاسی و گسترش همکاریهای مشترک تأکید کردند.
سیاسی
گفتوگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و کره جنوبی
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۰۸:۵۲
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
وقوع سیل شدید در تایوان
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید
سخنگوی هیئت مذاکرهکننده بارها تأکید کرده است، ایران برای بهرهبرداری از منابع مالی آزادشده خود به هر نحو که صلاح بداند، مستقلانه عمل میکند و از هیچ قدرتی اجازه نخواهد گرفت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز: ۶۷۰۰ انشعاب غیرمجاز جمعآوری و ۴۳۰۰ کنتور معی
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید
بدیهی است مسئولیت پیامدهای این وضعیت بر عهده رژیم متجاوز و عهدشکن آمریکا و طرفهایی است که به هر نحوی در ارتکاب اقدامات تجاوزکارانه آمریکا علیه ایران همدستی کنند
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید