ورزشی

وزیر کشور: تعامل دستگاه‌های اجرایی با قوه قضائیه بسترساز تحکیم قانون‌مداری است

۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۶:۰۳
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

وزیر کشور در پیامی به مناسبت هفته قوه قضائیه نوشت:
🔹تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی با قوه قضائیه، همواره بسترساز تحکیم قانون‌مداری و ارتقای رضایت‌مندی و آرامش روانی جامعه بوده و خواهد بود.
🔹کارآمدی، استقلال و اقتدار این قوه، نقشی حیاتی و بی‌بدیل در حفظ انسجام ملی، صیانت از حقوق عامه، پیشگیری از وقوع جرم و توسعه پایدار کشور ایفا می‌کند.