🔹وزارت خارجه پاکستان درباره رایزنی تلفنی عصر روز گذشته محمد اسحاقدار و سید عباس عراقچی گفت که اسلامآباد متعهد به «ایفای نقش سازنده» در مذاکرات ایران و آمریکا است.
🔹عراقچی، از حمایت مستمر پاکستان در پیشبرد روند صلح قدردانی کرد. او همچنین از پاکستان برای تسهیل بازگشت ایمن و روان خدمه و ماهیگیران ایرانی به وطنشان تشکر کرد.
🔹آنها توافق کردند که در تماس نزدیک باقی بمانند.
سیاسی
میانجی مذاکرات ایران و آمریکا: به نقش سازنده ادامه میدهیم
۱۴۰۵/۰۴/۰۶ - ۰۶:۲۵
۲ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
‼الجزیره: مرکز مشترک اطلاعات دریایی مدعی شد که مسیر نزدیک سواحل عمان در تنگه هرمز در حال گسترش است تا امکان تردد در هر دو جهت (کشتیهای ورودی و خروجی) فراهم شود
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید
وقوع سیل شدید در تایوان
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید
سخنگوی هیئت مذاکرهکننده بارها تأکید کرده است، ایران برای بهرهبرداری از منابع مالی آزادشده خود به هر نحو که صلاح بداند، مستقلانه عمل میکند و از هیچ قدرتی اجازه نخواهد گرفت
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز: ۶۷۰۰ انشعاب غیرمجاز جمعآوری و ۴۳۰۰ کنتور معی
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید