سیاسی

میانجی مذاکرات ایران و آمریکا: به نقش سازنده ادامه می‌دهیم

۱۴۰۵/۰۴/۰۶ - ۰۶:۲۵
۲ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

🔹وزارت خارجه پاکستان درباره رایزنی تلفنی عصر روز گذشته محمد اسحاق‌دار و سید عباس عراقچی گفت که اسلام‌آباد متعهد به «ایفای نقش سازنده» در مذاکرات ایران و آمریکا است.
🔹عراقچی، از حمایت مستمر پاکستان در پیشبرد روند صلح قدردانی کرد. او همچنین از پاکستان برای تسهیل بازگشت ایمن و روان خدمه و ماهیگیران ایرانی به وطنشان تشکر کرد.
🔹آنها توافق کردند که در تماس نزدیک باقی بمانند.