اجتماعی

مرگ ۳ نفر بر اثر غرق شدگی در چهارباغ

۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۰۹:۵۲
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

مدیر بحران فرمانداری شهرستان چهار باغ گفت: ۲ نفر به همراه یک کودک یک ونیم ساله در این شهرستان به کام مرگ رفتند.
براساس گزارش های دریافتی این کودک داخل استخر ویلایی در #زعفرانیه افتاده و ۲ بانوی دیگر برای نجاتش وارد استخر می شوند که به دلیل عدم آشنایی با اصول شناکردن به همراه کودک غرق شده اند.