سیاسی

مدیرعامل پرسپولیس: برخی بازیکنان پرسپولیس باید فردا خودشان قرارداد را فسخ کنند

۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۲۲:۴۱
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

🔹کارتال، هاشمیان، گاریدو همه آمدند و رفتند، واقعا کادر فنی‌ها مشکل داشتند؟ نیمی از این تیم مدعی است باید در تیم ملی باشد ولی مدل بازی آن‌ها چه بود؟
🔹بازیکنی که دنبال کسب‌وکار است معلوم است که تمرکز ندارد.
🔹 کادر فنی تغییر می‌کند؟ اصلا چنین چیزی نیست. مگر نیم‌فصل بحث تغییر کادر فنی بود که بازیکنان این مدلی بازی کردند؟
🔹اوسمار قراردادش با پرسپولیس تمام شده و هیئت‌مدیره باید در مورد او تصمیم بگیرد. اسکوچیچ یکی از گزینه‌های ما است و باید در مورد او صحبت کنیم
🔹 فشار بانک شهر برای حضور عزیزی؟ اصلا فشاری وجود ندارد.
🔹 عالیشاه و پورعلی گنجی؟ من اسم نمی‌آورم ولی خودشان باید بررسی کنند که آیا در پرسپولیس بمانند یا نه.
مجوز آمریکا به اسرائیل برای نقض بند اول تفاهم‌نامۀ واشنگتن و تهران
🔹وزارت خارجۀ آمریکا در بیانیه‌ای تفسیری از توافق میان لبنان و اسرائیل ارائه کرده که کاملاً با اظهارات بنیامین نتانیاهو همسو است و دست رژیم را برای نقض بند اول تفاهم‌‌نامه با ایران را باز می‌گذارد.
🔹وزارت خارجۀ آمریکا در بیانیه‌ای تصریح کرده است: این توافق روندی روشن و تعریف‌شده برای احیای حاکمیت لبنان، خلع سلاح حزب‌الله و برچیدن زیرساخت‌های اسرائیل ایجاد می‌کند و به اسرائیل اجازه می‌دهد تا بعد از حذف تهدید علیه شهروندانش به مرزهای خودش بازگردد.
این بیانیه کاملاً با اظهارات نتانیاهو همسو است که گفته عقب‌نشینی کامل از خاک لبنان تنها بعد از «حذف تهدید در شمال» و خلع سلاح کامل حزب‌الله صورت خواهد گرفت.
🔸این بیانیه نقض آشکار بند اول یادداشت تفاهم میان آمریکا و ایران که واشنگتن را به حفظ آتش‌بس در همۀ جبهه‌ها از جمله لبنان متعهد و ملزم می‌کرد، به‌شمار می‌رود.