ورزشی

لیگ برتر ۱۸ تیمی شد

۱۴۰۵/۰۳/۳۰ - ۱۰:۳۰
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

🔹در جلسۀ امروز هیئت‌رئیسۀ فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته شد با نیمه‌تمام اعلام‌کردن لیگ برتر و عدم معرفی قهرمان این فصل، سال آینده مسابقات به‌صورت ۱۸ تیمی برگزار شود.
🔹دو تیم نخست لیگ دسته اول به‌صورت مستقیم راهی لیگ برتر خواهند شد و تیم سوم این مسابقات نیز از طریق دیدار پلی‌آف برای کسب سهمیه صعود تلاش خواهد کرد.
🔹طبق این مصوبه قعرنشین فعلی لیگ برتر یعنی مس رفسنجان باید در بازی پلی‌آف بقا به مصاف تیم سوم لیگ یک برود.
🔹نقل‌وانتقالات تابستانی لیگ از ۳۱ خرداد آغاز می شود و تا ۴ شهریور ادامه خواهد داشت.

📢آخرین اخبار و رویدادهای کرج:
🔗@karaj_online_ir
🌐 karaj-online.ir