قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا: ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته پس از اعلام پایان جنگ توسط رئیس جمهور آمریکا، ۸۴ بار آتش بس در جنوب لبنان را نقض نموده و همچنان به جنایات و کشتار مردم مظلوم لبنان ادامه میدهد
🔹 هشدار داده میشود چنانچه ارتش کودک کش رژیم صهیونیستی به شرارت در جنوب لبنان پایان ندهد، باید منتظر پاسخ سخت نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران باشد.
سیاسی
قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا: ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی طی دو روز گذشته پس از اعلام پایا
۱۴۰۵/۰۳/۲۶ - ۱۹:۰۰
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
‼ تسنیم: سفر ایران با هدف پیگیری اجراییشدن بند۱۳؛ لزوم اجرای بندهای اوّل (خاتمه جنگ در همه جبههها از جمله لبنان)، چهارم (رفع محاصره دریایی)، پنجم (بازگشایی تنگه هرمز)، دهم (تعلیق تحریمهای نفتی) و
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
•
۰ بازدید
آغاز کاهش حضور نظامیان رژیم اسرائیل در جنوب لبنان
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
•
۰ بازدید
‼‼ ظریفیان، استاد دانشگاه: آنچه ایران را در برابر بحرانها مقاوم کرده این است که مردم فرهیختهاش انواع تروما، بحران و جنگ را درون خودش هضم و سرزمینش را حفظ کرده است
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
•
۰ بازدید
‼‼ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: گروسی را به مذاکرات راه ندهید، او از سنتکام هم وقیحتر است
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
•
۰ بازدید