ورزشی

‼فرانسه چند راکتور هسته‌ای را از مدار خارج کرد

۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۲
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

🔸شرکت دولتی انرژی فرانسه به نام «EDF» به‌طور موقت دو راکتور هسته‌ای را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه زیست‌محیطی از مدار خارج کرده است؛ اقدامی که همزمان با موج گرمای بی‌سابقه‌ای انجام می‌شود که تاکنون قربانیان متعددی بر جای گذاشته است