ورزشی

طارمی: فیفا و آمریکا کاری برای ما نکردند /می‌خواهند ایران حذف شود

۱۴۰۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۰۳
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

مهاجم تیم ملی:
🔹از آغاز جام جهانی از شرایطی که در این دوره از مسابقات داشتیم، شکایت داشته‌ایم. این یک جام جهانی فاجعه‌بار است، فاجعه‌بار!به عنوان بازیکنان حرفه‌ای در یک رقابت حرفه‌ای - بازی در این شرایط - درست و منصفانه نیست. اگر از نظر فیفا این منصفانه است، خب برای آنها خوب است، اما به نظر ما منصفانه نیست.
🔹چه کسی می‌خواهد به ما کمک کند؟! هیچ‌کس کمک نمی‌کند، هیچ‌کس! چه کسی باید این مشکل را برای ما حل کند؟ چه کسی؟ فیفا؟ نمی‌دانم! آمریکا؟ نمی‌دانم! فقط یک اسم به من بگویید.
🔹رئیس فیفا، جانی اینفانتینو، پس از بازی اول مقابل نیوزیلند به رختکن ما آمد و گفت همه مشکلات را حل خواهیم کرد، اما در واقع فیفا هیچ کاری نکرد!
🔹طارمی‌در پاسخ به این پرسش که «آیا احساس می‌کند برگزارکنندگان جام جهانی، از جمله فیفا و مقامات آمریکایی، ترجیح می‌دهند ایران از دور رقابت‌ها حذف شود؟
طارمی در پاسخ به این پرسش که آیا احساس می‌کند برگزارکنندگان جام جهانی، از جمله فیفا و مقامات آمریکایی، ترجیح می‌دهند ایران از دور رقابت‌ها حذف شود؟، گفت:
🔹باید اینجا با همه چیز بجنگیم. نمی‌دانم مردم این را می‌خواهند یا نه، اما از دیدگاه خودمان، بله، فکر می‌کنم آنها اینطور می‌خواهند.