🔹در حالیکه طبق تعهد آمریکا در تفاهمنامه، جنگ در تمامی جبههها میبایست پایان یابد، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، بار دیگر بر ادامه حضور در جنوب لبنان تأکید کرد.
🔹به ادعای اسموتریچ، ارتش صهیونیستی تا منطقه الشقیف، در خاک لبنان باقی خواهد ماند.
🔹این وزیر رژیم صهیونیستی سپس در یک رؤیابافی مدعی شد: تا زمانی که حزبالله را به طور کامل از بین ببریم در لبنان باقی خواهیم ماند.
سیاسی
رؤیابافی وزیر صهیونیست: تا نابودی کامل حزبالله در لبنان میمانیم
۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۳
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
اولین دور مذاکرات اسرائیل و لبنان در واشنگتن بدون نتیجه پایان یافت
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید
وزیر خارجۀ آمریکا: انتظار داریم ایرانیها به تعهداتی که در سوئیس دادهاند، پایبند بمانند
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید
سخنگوی هیئت مذاکره کننده در واکنش به ادعاهای روبیو
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید
مرحله دوم مذاکرات فنی ایران و آمریکا ۸ تیر برگزار میشود؟
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید