سیاسی

رؤیابافی وزیر صهیونیست: تا نابودی کامل حزب‌الله در لبنان می‌مانیم

۱۴۰۵/۰۴/۰۲ - ۰۸:۰۳
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

🔹در حالیکه طبق تعهد آمریکا در تفاهمنامه، جنگ در تمامی جبهه‌ها می‌بایست پایان یابد، بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، بار دیگر بر ادامه حضور در جنوب لبنان تأکید کرد.
🔹به ادعای اسموتریچ، ارتش صهیونیستی تا منطقه الشقیف، در خاک لبنان باقی خواهد ماند.
🔹این وزیر رژیم صهیونیستی سپس در یک رؤیابافی مدعی شد: تا زمانی که حزب‌الله را به طور کامل از بین ببریم در لبنان باقی خواهیم ماند.