🔷خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مستقر در تنگه هرمز: انفجارهای امروز در سیریک قشم و بندرلنگه نقض بند یک تفاهم نامه اسلام آباد بود
حوادث
خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مستقر در تنگه هرمز: انفجارهای امروز در سیریک قشم و بندرلنگه نقض بند یک تفاهم نامه اسلام آباد بود
۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۲:۵۲
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
‼خبرگزاری دولتی عربستان: یک فروند بالگرد متعلق به شرکت نفتی آرامکو در منطقه رأس تنوره سقوط کرده که در پی آن ۱۴ نفر جان خود را از دست دادهاند
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۰ بازدید
هشدار زرد هواشناسی در البرز؛ رگبار و گردوخاک در راه است
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۰ بازدید
گزارشها از شنیده شدن صدای انفجار مجدد در بحرین
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۲ بازدید
ارتش کویت صدای انفجارها را تأیید کرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۰ بازدید