اجتماعی

حکم بدوی اخراج دانشجوی دانشگاه امیرکبیر به‌دلیل اهانت به پرچم ایران صادر شد

۱۴۰۵/۰۴/۰۶ - ۰۸:۵۲
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

🔹در پی بررسی پرونده دانشجویان متخلف در تجمعات غیرقانونی دانشگاه امیرکبیر، کمیتهٔ انضباطی این دانشگاه در حکمی بدوی حکم اخراج یکی از دانشجویان را به‌دلیل اهانت به پرچم جمهوری اسلامی ایران از دانشگاه صادر کرد.
🔹انجمن اسلامی دانشگاه امیرکبیر پیش‌تر در پیامی اعلام کرده بود که «دست‌کم ۶ نفر در ماجرای آتش‌زدن پرچم ایران در اسفند نقش داشته‌اند».