🔹سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامیایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس عصر امروز جمعه به صورت تلفنی گفتوگو کردند.
🔹وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتوگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفتهای حاصلشده در اجرای تفاهمات و رایزنیهای انجامشده قرار داد.
🔹طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقهای، بر تداوم رایزنیهای دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقهای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.
سیاسی
تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۱
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
‼ نتانیاهو: ما طرف تفاهم ایران و آمریکا نبودیم و منافعی داریم که با واشنگتن درباره آنها صحبت خواهیم کرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۱ بازدید
‼ نتانیاهو: هیئتی را به واشنگتن اعزام خواهم کرد تا منافع امنیتی اسرائیل در خصوص پرونده هستهای ایران را روشن کند
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید
‼ نتانیاهو در حال نشان دادن مناطقی که اسرائیل در لبنان تصرف کرده/ نخستوزیر اسرائیل: به این توافق رسیدیم چون به حزبالله ضربه سختی زدیم و حزبالله که از ایران انتظار کمک داشت، آن را دریافت نکرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید
‼ نتانیاهو: دولت لبنان با امضای توافق به ایران و حزب الله میگوید: از لبنان خارج شوید و آن را رها کنید/ از شهامت دولت لبنان در مقابل ایران تشکر میکنم
۱۴۰۵/۰۴/۰۶
•
۰ بازدید