سیاسی

تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و انگلیس

۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۶:۴۱
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

🔹سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی‌ایران و ایوِت کوپر، وزیر امور خارجه انگلیس عصر امروز جمعه به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.
🔹وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگوی تلفنی، همتای انگلیسی خود را در جریان آخرین روند مذاکرات، پیشرفت‌های حاصل‌شده در اجرای تفاهمات و رایزنی‌های انجام‌شده قرار داد.
🔹طرفین همچنین با بررسی آخرین تحولات دوجانبه و منطقه‌ای، بر تداوم رایزنی‌های دیپلماتیک با هدف حمایت از ثبات منطقه‌ای، پیشبرد روند مذاکرات و دستیابی به نتایج مثبت و پایدار تأکید کردند.