تلگراف:
🔹برخی منابع اطلاعاتی و کارشناسان امنیتی اسرائیلی احتمال میدهند حمله سایبری اخیر به چهار بانک بزرگ ایران، کار اسرائیل باشد.
سیاسی
تلگراف: حمله سایبری به بانکهای ایرانی احتمالا کار اسرائیل است
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۴
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
خبرنگار: شما گفتید که ایران آتشبس را نقض کرد. آیا آنها با عواقبی روبرو خواهند شد؟
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
ترامپ: از شلیک روز گذشته ایران به سمت یک کشتی در تنگه هرمز رضایت ندارم/ به زودی از پاسخ ما مطلع خواهید شد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
‼‼مارک لوین: امارات به اطرافش نگاه کرده و به این نتیجه رسیده که ایران جایی نمیرود و کشور ما آمریکا هم دیگر قصد هیچ اقدام نظامی جدیای ندارد، برای همین دارد به ایران نزدیکتر میشود و با آن مدارا می
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
‼نتانیاهو: اسرائیل تا زمان خلع سلاح حزبالله در کمربند امنیتی باقی خواهد ماند/ توافق چارچوبی ضربهای به ایران است که میخواست خروج یکجانبهای را بر ما از جنوب لبنان تحمیل کند
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید