بقایی، سخنگوی وزارت خارجه:
🔹اگر تعرضات رژیم صهیونیستی به لبنان ادامه یابد، نقض تعهدات طرف مقابل در تفاهمنامه خواهد بود
🔹ما آمریکا و رژیم صهیونیستی را از هم جدا نمیکنیم اما در شیوهها و روشها اختلافنظرهایشان کاملاً مشهود است.
🔹رژیم صهیونیستی نمیخواهد کوچکترین فرصتی به هر روند دیپلماتیکی بدهد. اما این مسئولیت آمریکاست که رژیم صهیونیستی را وادار به احترام به تعهدات آمریکا به ایران در این سند کند.
سیاسی
اگر تعرضات اسرائیل در لبنان ادامه یابد، نقض تعهدات آمریکا محسوب میشود
۱۴۰۵/۰۳/۲۷ - ۲۲:۲۰
۳ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
‼ تسنیم: سفر ایران با هدف پیگیری اجراییشدن بند۱۳؛ لزوم اجرای بندهای اوّل (خاتمه جنگ در همه جبههها از جمله لبنان)، چهارم (رفع محاصره دریایی)، پنجم (بازگشایی تنگه هرمز)، دهم (تعلیق تحریمهای نفتی) و
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
•
۰ بازدید
آغاز کاهش حضور نظامیان رژیم اسرائیل در جنوب لبنان
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
•
۰ بازدید
‼‼ ظریفیان، استاد دانشگاه: آنچه ایران را در برابر بحرانها مقاوم کرده این است که مردم فرهیختهاش انواع تروما، بحران و جنگ را درون خودش هضم و سرزمینش را حفظ کرده است
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
•
۰ بازدید
‼‼ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: گروسی را به مذاکرات راه ندهید، او از سنتکام هم وقیحتر است
۱۴۰۵/۰۴/۰۱
•
۰ بازدید