سیاسی

اگر تعرضات اسرائیل در لبنان ادامه یابد، نقض تعهدات آمریکا محسوب می‌شود

۱۴۰۵/۰۳/۲۷ - ۲۲:۲۰
۳ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

بقایی، سخنگوی وزارت خارجه:
🔹اگر تعرضات رژیم صهیونیستی به لبنان ادامه یابد، نقض تعهدات طرف مقابل در تفاهمنامه خواهد بود
🔹ما آمریکا و رژیم صهیونیستی را از هم جدا نمی‌کنیم اما در شیوه‌ها و روش‌ها اختلا‌ف‌نظرهایشان کاملاً مشهود است.
🔹رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد کوچکترین فرصتی به هر روند دیپلماتیکی بدهد. اما این مسئولیت آمریکاست که رژیم صهیونیستی را وادار به احترام به تعهدات آمریکا به ایران در این سند کند.