🔹ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی مدعی تسلط بر تپه علی الطاهر در جنوب لبنان شد و گفت که نظامیان این رژیم کنترل این نقطه را به دست گرفتهاند.
🔸این ادعا هنوز از سوی حزبالله تأیید نشده است.
سیاسی
ارتش صهیونیستی مدعی اشغال بلندی علی الطاهر شد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۲
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
‼‼مارک لوین: امارات به اطرافش نگاه کرده و به این نتیجه رسیده که ایران جایی نمیرود و کشور ما آمریکا هم دیگر قصد هیچ اقدام نظامی جدیای ندارد، برای همین دارد به ایران نزدیکتر میشود و با آن مدارا می
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
‼نتانیاهو: اسرائیل تا زمان خلع سلاح حزبالله در کمربند امنیتی باقی خواهد ماند/ توافق چارچوبی ضربهای به ایران است که میخواست خروج یکجانبهای را بر ما از جنوب لبنان تحمیل کند
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
الحدث به نقل از منابع سیاسی لبنانی
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
ترامپ: ایرانیها برای رسیدن به توافق لحظهشماری میکنند
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید