در جریان مذاکرات هفته گذشته در سوئیس، هیئت آمریکایی به ریاست ونس با ایران توافق کرد یک «خط اضطراری» میان آمریکا و ایران، برای هماهنگی ترافیک در تنگه برقرار شود.
تا روز شنبه، این «خط اضطراری» هنوز راهاندازی نشده بود/انتخاب
سیاسی
ادعای اکسیوس
۱۴۰۵/۰۴/۰۷ - ۱۷:۱۴
۱ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
ادعای والاستریتژورنال: مذاکرات این هفته ایران و آمریکا لغو شد
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۰ بازدید
نهاد دریایی انگلیس از افزایش تردد کشتیها در تنگه هرمز خبر داد
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۰ بازدید
عراقچی: کشورهای منطقه اجازه ندهند از خاکشان برای حمله به ایران استفاده شود
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۰ بازدید
کانال ۱۲ اسرائیل: جزئیات تازه از توافق امنیتی لبنان؛ خلع سلاح مشروط و پیوستهای محرمانه
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۰ بازدید