سیاسی

نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا/ حمله آمریکا به نقاطی در محدوده سیریک

۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۲۱:۱۴
۲ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

▪️ رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است.
▪️ همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شد.
سنتکام به صورت رسمی حمله به اهدافی در ایران را تایید کرد
▪️ سازمان تروریستی سنتکام اعلام کرد که امروز مواضع ذخیره‌سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران را هدف حملات خود قرار داده است.
▪️ طبق ادعای این سازمان تروریستی، این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز ۲۵ ژوئن ایران به کشتی باری «اور لاولی» (M/V Ever Lovely) با پرچم سنگاپور انجام شد؛ کشتی‌ای که در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود.
▪️ سنتکام مدعی شده این حمله نقض آشکار توافق آتش‌بس و تهدیدی علیه آزادی کشتیرانی بین‌المللی بوده است!