ورزشی

قبل بازی که می‌گفتید چند تا می‌خوریم از بلژیک. حالا که مساوی شده و حتی می‌تونستیم به بلژیک یازده نفره گل بزنیم، یادتون افتاد که بلژیک خیلی تیم بدیه و بدترین بلژیک همه‌ی ادواره؟! قبلش نمی‌دونستید نه؟ چ

قبل بازی که می‌گفتید چند تا می‌خوریم از بلژیک. حالا که مساوی شده و حتی می‌تونستیم به بلژیک یازده نفره گل بزنیم، یادتون افتاد که بلژیک خیلی تیم بدیه و بدترین بلژیک همه‌ی ادواره؟! قبلش نمی‌دونستید نه؟ چ
۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۳
۳ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

نه عزیزم. بلژیک قدرت فوتبال اروپاست. تیم هشتم رنکینگ فیفاست. خط حمله‌ی آتشینی داره. از ۱۴ بازی آخرش، جز یکی در همه‌ش‌ گل زده. آمریکا رو ۵ تایی کرده همین چند هفته پیش. ما جلوشون جنگنده بازی کردیم و امتیاز گرفتیم. یه ذره ریسپکت داشته باشید به خودتون.