نه عزیزم. بلژیک قدرت فوتبال اروپاست. تیم هشتم رنکینگ فیفاست. خط حملهی آتشینی داره. از ۱۴ بازی آخرش، جز یکی در همهش گل زده. آمریکا رو ۵ تایی کرده همین چند هفته پیش. ما جلوشون جنگنده بازی کردیم و امتیاز گرفتیم. یه ذره ریسپکت داشته باشید به خودتون.
ورزشی
قبل بازی که میگفتید چند تا میخوریم از بلژیک. حالا که مساوی شده و حتی میتونستیم به بلژیک یازده نفره گل بزنیم، یادتون افتاد که بلژیک خیلی تیم بدیه و بدترین بلژیک همهی ادواره؟! قبلش نمیدونستید نه؟ چ
۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۱۲:۰۳
۳ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
‼‼ روبیو: ما کاری انجام نخواهیم داد که امنیت متحدان دیرینهمان در منطقه را تضعیف کند/ اسرائیل میداند در یادداشت تفاهم چه میکنیم
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۱ بازدید
‼‼ نتانیاهو: به دنبال جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی هستیم/ در جنوب لبنان خواهیم ماند/ در لبنان هنوز کاری هست که باید انجام دهیم
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید
امروز جامعه به درسهای مکتب عاشورا نیازمند است
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۰ بازدید
نامه حمایتی و احساسی هوادار مکزیکی به تیم ملی ایران
۱۴۰۵/۰۴/۰۳
•
۲ بازدید