🔸شرکت دولتی انرژی فرانسه به نام «EDF» بهطور موقت دو راکتور هستهای را به عنوان یک اقدام پیشگیرانه زیستمحیطی از مدار خارج کرده است؛ اقدامی که همزمان با موج گرمای بیسابقهای انجام میشود که تاکنون قربانیان متعددی بر جای گذاشته است
ورزشی
‼فرانسه چند راکتور هستهای را از مدار خارج کرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۱۶:۵۲
۵ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
البرز میزبان انتخابی تیم ملی ترامپولین بانوان
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
ساعت کاری ادارات خوزستان، البرز، مازندران و کرمان به دلیل بازی تیم ملی فوتبال فردا شنبه ۶ تیر با دو ساعت تاخیر آغار میشود
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
ساعت آغاز به کار دستگاههای اجرایی استان البرز روز شنبه شناور شد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۱ بازدید
اکونومیست
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۲ بازدید