♦️شبکه المنار گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی بین دو شهرک بیتیاحون و برعشیت را مورد حمله قرار داد
سیاسی
شبکه المنار گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی بین دو شهرک بیتیاحون و برعشیت را مورد حمله قرار داد
۱۴۰۵/۰۴/۰۴ - ۲۰:۲۵
۳ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
عزیمت وزیر امور خارجه به عراق
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۰ بازدید
سنتکام تصاویر حملات دیشب جنگندههای آمریکایی به ۱۰ نقطه در جنوب ایران را منتشر کرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۰ بازدید
‼عملیات قاطع موشکی و پهپادی در پاسخ به تجاوزهای آمریکا/ با کشتی های متخلف قوی تر از گذشته برخو
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۲ بازدید
گزارشهای تائید نشده از حمله پهپادی به پایگاه هوایی «شیخ عیسی» در بحرین
۱۴۰۵/۰۴/۰۷
•
۲ بازدید