🔹جدا از آنچه در نشستهای سوئیس بین آمریکا و ایران صادر شد، مذاکرات در واشنگتن ادامه دارد.
🔹مذاکرات برای تثبیت آتشبس در جنوب لبنان در جریان است و پس از آن نظامیان رژیم صهیونیستی باید عقبنشینی کنند.
سیاسی
رئیس جمهور لبنان: مذاکرات در واشنگتن ادامه دارد
۱۴۰۵/۰۴/۰۳ - ۰۹:۵۲
۴ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
ادعای جی دی ونس معاون ترامپ: دستاوردهای مذاکرات سوئیس، توافق در اصل برای ایجاد یک کانال ارتباطی نظامیمستقیم بین ایالات متحده و ایران برای کمک به جلوگیری از تشدید آینده بود
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
•
۰ بازدید
جی دی ونس: اماراتیها که تا حد زیادی جنگ طلب ترین و تا حد زیادی طرفدارترین کشور در شورای همکاری خلیج فارس هستند؛ در حال گفتوگوهایی با ایرانیها هستند که قبلا هرگز اتفاق نیفتاده است، از جمله با سپاه
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
•
۰ بازدید
رایزنیهای دیپلماتیک عربستان با آمریکا و عمان درباره تفاهم تهران و واشنگتن
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
•
۰ بازدید
ادعای روبیو: عوارض برای تنگه هرمز را تحمل نخواهیم کرد /تاکنون هیچ پولی به ایران منتقل نکرده و آن را تایید نکردهایم
۱۴۰۵/۰۴/۰۴
•
۰ بازدید