تلگراف:
🔹برخی منابع اطلاعاتی و کارشناسان امنیتی اسرائیلی احتمال میدهند حمله سایبری اخیر به چهار بانک بزرگ ایران، کار اسرائیل باشد.
سیاسی
تلگراف: حمله سایبری به بانکهای ایرانی احتمالا کار اسرائیل است
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۸:۱۴
۲ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
سپاه پاسداران: ما مقابله با حملهای که توسط نیروهای آمریکایی به جزیره سیریک انجام شد را اعلام میکنیم
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
نقض آتشبس و تفاهمنامه توسط آمریکا/ حمله آمریکا به نقاطی در محدوده سیریک
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
نقض فاحش آتش بس؛ سنتکام حمله خصمانه به ایران را رسماً اعلام کرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
دقایقی قبل ؛ شنیده شدن صدای انفجار در طاهرویه سیریک
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید