🔹وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، در گفتوگو با کانال 7 رژیم اسرائیل خواهان از سرگیری جنگ شد و گفت که توافق آتشبس در لبنان نمیتواند ادامه یابد.
سیاسی
بنگویر: آتشبس در لبنان نمیتواند ادامه یابد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۱:۴۱
۲ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
سپاه پاسداران: ما مقابله با حملهای که توسط نیروهای آمریکایی به جزیره سیریک انجام شد را اعلام میکنیم
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
نقض آتشبس و تفاهمنامه توسط آمریکا/ حمله آمریکا به نقاطی در محدوده سیریک
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
نقض فاحش آتش بس؛ سنتکام حمله خصمانه به ایران را رسماً اعلام کرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
دقایقی قبل ؛ شنیده شدن صدای انفجار در طاهرویه سیریک
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید