سیاسی

ارتش صهیونیستی مدعی اشغال بلندی علی الطاهر شد

۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۲
۲ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

🔹ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی مدعی تسلط بر تپه علی الطاهر در جنوب لبنان شد و گفت که نظامیان این رژیم کنترل این نقطه را به دست گرفته‌اند.
🔸این ادعا هنوز از سوی حزب‌الله تأیید نشده است.