🔹ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی مدعی تسلط بر تپه علی الطاهر در جنوب لبنان شد و گفت که نظامیان این رژیم کنترل این نقطه را به دست گرفتهاند.
🔸این ادعا هنوز از سوی حزبالله تأیید نشده است.
سیاسی
ارتش صهیونیستی مدعی اشغال بلندی علی الطاهر شد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵ - ۱۵:۵۲
۲ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:
اخبار مرتبط
سپاه پاسداران: ما مقابله با حملهای که توسط نیروهای آمریکایی به جزیره سیریک انجام شد را اعلام میکنیم
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
نقض آتشبس و تفاهمنامه توسط آمریکا/ حمله آمریکا به نقاطی در محدوده سیریک
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
نقض فاحش آتش بس؛ سنتکام حمله خصمانه به ایران را رسماً اعلام کرد
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید
دقایقی قبل ؛ شنیده شدن صدای انفجار در طاهرویه سیریک
۱۴۰۵/۰۴/۰۵
•
۰ بازدید