سیاسی

ادعای نماینده مجلس: با امضای تفاهم‌نامه، صادرات نفت از سر گرفته شد

۱۴۰۵/۰۴/۰۱ - ۱۹:۴۱
۲ بازدید
منبع: روبیکا
کپی لینک:

عباس قدرتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در #گفتگو با خبرفوری:
🔹بودجه کشور متکی به نفت نبوده که با محاصره دریایی به مشکل بخورد و بیشتر درآمدهای دولت از محل مالیات تامین می‌شود که تاکنون مسئله‌ای در تحقق بودجه نداشته‌ایم، البته با امضای تفاهم‌نامه صادرات نفت ایران دوباره از سر گرفته شده‌ است.
🔹مبحث کسری بودجه قبلا هم وجود داشته و جنگ تاثیر چندانی بر این کسری بودجه نداشته‌ است و انشالله با به نتیجه رسیدن مذاکرات اتفاقات خوشی را پیش رو داریم.